Få nem og hurtig tidsregistrering til jeres virksomhed

26 juni 2020 admin

Det kan ofte være en kompliceret proces at få styr på medarbejdernes mødetider, og der er efterhånde mange der er begyndt at bruge forskellige systemer til tidsregistrering på arbejdspladsen. Det gør det meget nemmere for medarbejderen selv, og ikke mindst for de daglige ledere som skal håndtere denne data. Vi guider jer her til de bedste muligheder for tidsregistrering. 

Smarte nye systemer 

Der er efterhånden kommet rigtig mange smarte systemer indenfor tidsregistrering, og det kan både gøres via et online system, eller ved en maskine som står klar til indtjekning og udtjekning af medarbejdere.

Så skal medarbejderen blot have et login til systemet, og så vil systemet selv notere tidspunkt og eventuelt overarbejde i dette system. Hvis man vælger en maskine til dette, så vil medarbejderen have en individuel brik eller anden ting, som de så skal scanne på maskinen. På denne måde får I nemt og hurtigt indsamlet data til lønkørsel, og I kan holde øje med at medarbejderne overholder deres tider. 

Gør processen nemmere og få glade medarbejdere 

At få et system til indtjekning og udtjekning er virkelig noget der gør dagligdagen på arbejdspladsen nemmere, både for medarbejder og ledere. I kan eventuelt få Anca ud og hjælpe jer med at opsætte et system til tidsregistrering.

Så er I hurtigt og nemt kørende, og klar til at få helet styr på jeres processer for tid på arbejdspladsen. Anca er de bedste indenfor disse systemer i Danmark, og I kan derfor være helt sikre på at I får de allerbedste systemer og maskiner, og at de kan yde den bedste service, hvis der måtte opstå problemer. Disse systemer skal være nemme at betjene for alle parter, og her ved Anca præcist hvad de laver. De er vant til at arbejde med systemer til tidsregistrering, og de kan rådgive og hjælpe jer med at finde den bedste løsning til jer.  

Flere Nyheder